Hallo Coffee Club Meppel leden of hallo leuke, interessante mensen,

Hebben jullie ondertussen nagedacht over wat jou bijzonder en uniek maakt, zowel persoonlijk als online?  Hebben jullie nagedacht het waarom van jouw onderneming of baan?

Jouw ‘brand’ is wat jou onderscheidt en je zou ervan overtuigd moeten zijn dat het jou vertegenwoordigd. Het is namelijk de eerste indruk die je geeft.

Dus hoe creëer je nu je ‘brand’? Je kijkt wat werkt voor anderen en wat niet en dat gebruik je als voordeel voor jezelf. Kijk eens naar succesvolle brands en vraag jezelf af waarom het werkt voor hen. Hoe kun je dit op je eigen brand toepassen.

Kijk eens naar Oprah. Het maakt niet uit of je op haar facebook pagina kijkt, naar OWN kijkt of het O Magazine leest, de brand onderscheidt zich. Het is duidelijk dat de marketeers en ambassadeurs van Oprah enthousiast zijn voor elk van haar media kanalen.

oprah-brandsOprah is een van de meest vertrouwde en gerespecteerde vrouwen in de wereld. De mensen voelen dat over haar, niet omdat ze een logo is, maar een echt persoon die uitdraagt wat ze voelt en gelooft. Als je wel eens mee hebt gekeken bij haar achter de schermen, ze werkt er hard aan om alles goed te laten lopen en goed voor te bereiden. Haar naam en brand is een verlengstuk van haar zelf.

Jouw brand is het eerste wat mensen zien en is een verlengstuk van jezelf. Natuurlijk kan dit mee groeien met je eigen ontwikkeling.

Maar ook jij kunt dit neerzetten. Bekijk je ideeën en wees niet bang om ze uit te proberen. Fouten maken mag en moet zelfs.

Als je maar in je achterhoofd houdt, dat jouw brand niet alleen en logo is. Laat een indruk achter op anderen die positief is.

Daarom heb ik een workshop Bizzy you – personal branding bedacht. Waarin we stil staan bij wie je bent, welke ideeën je hebt en hoe je deze kunt gebruiken binnen jouw unieke persoonlijkheid. Heb je interesse dan ben je natuurlijk van harte welkom

Hier vind je de link naar de Presentatie coffeeclub zoals gehouden bij de Open Coffee Club in Meppel.

Hierin vind je de ‘huiswerkopdrachten’ verwerkt. Probeer maar eens antwoord te geven op de vragen.

Bedankt iedereen voor jullie deelname.

Een inspirerende en bizzy groet,

Inge

 

Fantastisch dat je dit artikel wilt delen!